Tietoa varaamisesta & peruutusehdot

PERUUTUSKÄYTÄNTÖ JA MAKSUEHDOT

Varaus yksityishenkilönä

PERUUTUKSET

Peruutuskäytäntömme on kaksi viikkoa. Vähintään 2 viikkoa etukäteen peruutettu varaus hyvitetään kokonaan, 10 € käsittelymaksua lukuun ottamatta. Jos peruutus tehdään alle 2 viikkoa ennen saapumispäivää, varaus laskutetaan kokonaisuudessaan. 

Varauspäivää voidaan muuttaa korkeintaan 1 viikkoa ennen saapumispäivää. Uuden varauspäivän saatavuus voi vaihdella. Jos uuden varaamasi huoneen hinta on kalliimpi kuin aiemmin varaamasi, välimaksu veloitetaan vierailun aikana. Hilltop Forest ei hyvitä välimaksua, mikäli varaamasi uusi huone on edullisempi kuin alun perin varaamasi.

Varaajan nimeä voidaan muuttaa sisäänkirjautumiseen saakka. Huomaa, että alkuperäisen varaajan täytyy ilmoittaa asiasta.

Hilltop House rental (November 2023 to May 2024)

Our cancellation policy is 4 weeks.

No refund is possible for the following periods:

  • Jouluviikko: 22.12.2023 to 29.12.2023

  • Uusivuosi: 29.12.2023 to 2.1.2024

  • Pääsiäinen: 28.3.2024 to 2.4.2024

MAKSUEHDOT

Maksu täytyy suorittaa varaushetkellä. Maksu vaaditaan varauksen vahvistamiseksi. Maksu voidaan suorittaa tilisiirrolla, luottokortilla, maksukortilla tai laskulla. 

Kaikki maksut suoritetaan euroina (€).


Pienryhmävaraukset (useita huoneita, mutta ei yksityisvarausta)

Pienryhmävarausten kohdalla (ts. usea huone samalle ryhmälle) peruutus- ja maksukäytäntömme eroaa yksittäisvarauksista seuraavasti:

  • Peruutus: 3 viikkoa ennen varattua päivää.

  • Päivämäärän muutos: 2 viikkoa ennen varattua päivää.

Kuten yksittäisvarauksissakin, maksu suoritetaan varauksen yhteydessä.


Tämä pätee sekä koko varauksen että varauksen osien (esim. vain yhden huoneen) peruutuksiin.

Yksityistapahtumat ja yritysvaraukset

PERUUTUKSET

Varatut yksityistapahtumat voidaan perua seuraavasti:

  • Vähintään 30 päivää ennen varattua päivää: Varaus hyvitetään täysin, käsittelymaksu alle 50 €.  

  • 15–30 päivää ennen varattua päivää: Kokonaishinnasta hyvitetään 50 %. Käytännössä 50 % ennakkomaksua ei hyvitetä.

  • Alle 15 ennen varattua päivää: Hinta veloitetaan kokonaisuudessaan.

Tämä pätee sekä koko varauksen että varauksen osien peruutuksiin (esim. osallistujien määrän muuttuessa).

Varaus voidaan siirtää eri varaajalle seuraavien ehtojen nojalla:

  • Mistä tahansa syystä, 7 päivää ennen varattua päivää. Varauksen alkuperäisen tekijän täytyy ilmoittaa asiasta.

  • Palvelut ja sovittu hinta pysyvät alkuperäisen varauksen mukaisina.

  • Siirron yhteydessä tehtävät palveluiden muutokset veloitetaan yllä kuvatun peruutuskäytännön mukaisesti.

Hilltop Forestin oikeus peruuttaa varaus:

  • Force majeure -tilanteen sattuessa myyjällä on oikeus peruuttaa palvelu/tapahtuma. Asiakas on tällöin oikeutettu täyteen hinnan hyvitykseen.

  • Asiakkaan aiheuttamia force majeureen liittyviä kustannuksia ei hyvitetä.

  • Force majeure -tapahtumiksi lasketaan vaaralliset sääolot, kuten myrskyt, sakea lumi tai ukkonen. Ne voivat liittyä myös Hilltop Forestin tilojen tai omaisuuden vahinkoihin tai teknisiin ongelmiin.


MAKSUEHDOT

Yksityistapahtuma maksetaan yleensä kolmessa erässä:

  • 50 % varausvahvistuksen yhteydessä.

  • 50 % 30 päivää ennen tapahtuman varauspäivää.

  • Tapahtuman aikana tarjoiltavat juomat ja lisäpalvelut laskutetaan heti tapahtuman jälkeen.


Jos varaus jätetään alle 30 päivää ennen varattua päivämäärää, koko summa laskutetaan varausvahvistuksen yhteydessä. Juomat ja lisäpalvelut laskutetaan välittömästi tapahtuman jälkeen. 

Maksu suoritetaan laskulla, jolla on 7 päivän maksuehto. Kaikki maksut suoritetaan euroina (€).

VAHINGONKORVAUS

Hilltop Forest ei hyvitä kolmannen osapuolen toimittajien järjestämien aktiviteettien yhteydessä aiheutuvista vahingoista tai kuluista asiakkaille. Kolmannen osapuolen toimittajien käyttöehdot voidaan toimittaa asiakkaalle tämän pyynnöstä.

VALITUKSET

Valitukset täytyy tehdä mahdollisimman pian aiheen noustessa esiin ja vähintään seitsemän päivän kuluessa tapahtuman päättymisestä. Hilltop Forest pyrkii käsittelemään valitukset mahdollisimman pian.

Jos asiakas ja myyjä eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakkaalla on oikeus esittää valitus Kilpailu- ja kuluttajavirastolle.